2011. április 25., hétfő

GilingGalang (vallomás)

Ne játssz velem! Hallod? Állj meg egy percre! Ne siess már! Hát megvagy GilingGalang! Ohh... Önöket észre sem vettem! Jó napot! Hogysmint? ohh... én tiszteletlen, be sem mutatkoztam! A nevem Pán Péter...
Emberek, ő itt az én egyetlen igaz barátom, GilingGalang. (GilingGalang pukedlizik,elpirul, majd tökéletes kört ír a levegőben, és huncut mosollyal arcán tovább repül).
Tudjátok ki volt ez a tündér? Ő a Szabadság. Be kell vallanom, sohasem volt még ehhez hasonló ember (tündér ) az életemben. Megfontolt, komoly felnőtt. Tökéletes. A minap is kinnt sétáltunk az erdőben,és beszélgettünk... tudjátok miről? Nem? csacsik! Hát a barátságról! :)
Szerintetek mit jelent? Nem tudjátok, igaz? Nem szégyen. Énsem tudtam. GilingGalang kérdezte tőlem, tudom-e mi az, és én nem tudtam válaszolni. Kicsit megorrolt rám,de aztán megbékült (mindig megbékél) és elmagyarázta nekem. A barátság a szabadság,a szabadság,pedig GilingGalang. :) Vicces nem? Mi is jót nevettünk, de komolyabbra fordítva a szót... Amikor elesel és felsegít egy kéz, az tudod kinek a keze? hát azé,aki elhalad melletted.. :) egy jólelkű emberé, aki sajnál téged. Ha valaki, megáll melletted,és addig buzdít, hogy megy egyedül is, amíg nem sikerül, nah, ő a barátod. Giling Galang a világ legjobb szónoka, terapeutája, számítógépzsenije, művésze. Ő maga az Élet. Mindig mosolyog, és mindig mosolygok ha vele vagyok. Ő az én igaz barátom. Ő a támaszom.. a védelmezőm. Sosem merek róla beszélni vele ... mindig elpirul, és ha ő elpirul,akkor én is, és a vége mindig kacagás :) Nem is hiányzik annyira nekünk,hogy részletezzük mit érzünk. Mi érezzük, és a lelkeink esténként mikor alszunk, megbeszélik a világ dolgait :) de elkalandoztam. GilingGalang már vár. Nektek szép napot, sok mosolyt! Sziasztok! :)

2 megjegyzés:

  1. Kicsinek nagyon szerettem a Pán Pétert - volt is belőle elég bajom, amikor csendespihenő helyett kiszöktem olvasni... Aranyos!

    VálaszTörlés